معرفی ویدیویی خودرو شاسی بلند جنسیس gv80 2021

402 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

947هزار بازدید

نمای کلی
خودروساز لوکس جنسیسgv80 2021 ثابت کرده است که کاملاً توانایی به چالش کشیدن مارک های لوکس اروپایی و ژاپنی را دارد و اکنون با 2021 gv80 وارد یک بازی suv برتر می شود. gv80 bmw x5 و کلاس gle مرسدس بنز را به خود اختصاص می دهد. اولین suv جنسیس توسط یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ یا یک موتور 3.5 لیتری v-6 توربوشارژ تامین می شود. درایو چرخ عقب استاندارد و درایو تمام چرخ اختیاری است. ما تاکنون فقط یک gv80 با مشخصات کره ای رانندگی کرده ایم ، اما می توانیم گزارش دهیم که suv هم هندل چابک و هم سواری آرام را فراهم می کند.
چه خبر برای سال 2021
gv80 تازه واردی به بازار suv لوکس سایز متوسط ​​است. فروش آن از تابستان سال 2020 به عنوان مدل 2021 آغاز خواهد شد.
موتور ، انتقال قدرت و عملکرد
این کراس اوور لوکس سایز متوسط ​​دارای همان زیر بنای کاملاً جدید نسل بعدی سدان g80 است و با پیشرانه عقب یا چهار چرخ در دسترس خواهد بود. انتخاب موتور با یک توربوشارژ 2.5 لیتری چهار سیلندر آغاز می شود و به یک توربو توئین 3.5 لیتری v-6 تبدیل می شود. یک نمونه ترکیبی شایعه شده است ، اما تاکنون جنسیس هیچ اطلاعاتی در مورد چنین پیشرانه ای منتشر نکرده است. در سفر اخیر به کره جنوبی ، ما یک gv80 مجهز به موتور دیزلی را آزمایش می کنیم که در ایالات متحده نخواهیم یافت. اگرچه می توان گفت که suv جدید در گوشه و کنار احساس ورزش می کند و سواری آرام را ارائه می دهد.
مصرف سوخت و mpg در دنیای واقعی
سازمان حفاظت محیط زیست برآورد صرفه جویی در مصرف سوخت gv80 را برای سیستم انتقال قدرت چهار سیلندر یا v-6 منتشر نکرده است و ما این فرصت را نداشته ایم که suv جدید را از طریق تست مصرف سوخت بزرگراه 200 مایلی خود قرار دهیم. ما انتظار داریم این فرصت را به زودی انجام دهیم ، بنابراین به محض دریافت این داستان را با نتایج به روز می کنیم.
داخلی ، آسایش و بار
فضای داخلی gv80 فضای جدید و مجلل تری را برای ترکیب جنسیس آغاز می کند. تر و تمیز از چوب حفره ای ، لهجه های فلزی ، نورپردازی محیطی یکپارچه و یک صفحه نمایش بزرگ و سرگرمی بزرگ و باریک ، همه چیز را مجلل اما بدون شلوغ نگه می دارد. با وجود مواد فانتزی ، طراحی داخلی یک حس مینیمالیسم را ایجاد می کند که در شخص واقعاً زیبا احساس می شود. صندلی های جلو با عملکرد ماساژ راحت ، ساپورت کننده و قابل استفاده هستند که به طور قانونی احساس آرامش می کند. یک صندلی نیمکت استاندارد سه ضلعی در ردیف دوم امکان پنج مسافر را فراهم می کند. ردیف سوم صندلی ها یک ویژگی اختیاری خواهد بود ، اما فضای عقب در آنجا محدود است و باید محلی فقط برای کودکان در نظر گرفته شود.
اطلاعات و سرگرمی و اتصال
یک صفحه نمایش لمسی و سرگرمی و سرگرمی 14.5 اینچی باریک در وسط داشبورد طراحی شده gv80 امتداد یافته است. حساس بودن صفحه به احتمال زیاد به مسافر صندلی جلو فرصتی برای تغییر ایستگاه رادیویی یا دستکاری سیستم ناوبری می دهد ، زیرا صفحه نمایش از موقعیت نشسته راننده کاملاً فاصله دارد. خوشبختانه یک کنترل کننده چرخ کلیک بر روی کنسول مرکزی نصب شده است تا راننده بتواند با سیستم تعامل داشته باشد و عملکرد آن بسیار خوب است.
ویژگی های ایمنی و کمک راننده
نه اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها (nhtsa) و نه موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها (iihs) نتایج آزمایش تصادف را برای gv80 منتشر نکرده اند. مجموعه کاملی از ویژگی های کمک راننده استاندارد خواهد بود. حالت رانندگی نیمه مستقل نیز استاندارد خواهد بود. این می تواند یاد بگیرد که چگونه مالک رانندگی می کند و سبک رانندگی آن شخص را هنگام استفاده تقلید می کند. ویژگی های کلیدی ایمنی عبارتند از:
کروز کنترل تطبیقی ​​استاندارد با حالت رانندگی نیمه مستقل
ترمز اضطراری خودکار استاندارد با تشخیص عابر پیاده
هشدار استاندارد خروج از خط با کمک نگهدارنده خط
پوشش گارانتی و نگهداری
در میان رقبای خود ، gv80 با پوشش گسترده پیشرانه یکی از بهترین بسته های گارانتی استاندارد را ارائه می دهد. x5 و ولوو xc90 هر دو به یک میزان تعمیر و نگهداری رایگان ارائه می دهند ، اما نه کلاس gle و نه رنج روور اسپورت چنین سیاستی را ارائه نمی دهند.

اولین نفر باشید!!!