نقد و بررسی خودرو لامبورگینی مدل sián roadster

1٬366 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

949هزار بازدید

خودرو lamborghini sián roadster یک نسخه اتومبیلرانی فوق پیشرفته هیبریدی با نسخه محدود است که در موتور v12 نمادین lamborghini ، با فناوری های ترکیبی منحصر به فرد و ارائه لامبورگینی و کارایی بی نظیر و بی نظیر طراحی شده است.
لامبورگینی sián roadster طرح آینده نگرانه کوپه را اثبات می کند ، اما به عنوان یک راه انداز واقعی با کابین روباز فضای خلوص جدیدی می بخشد. نمای هوایی از sián roadster از خط نماد پریسکوپی الهام گرفته از اولین countach برانگیخته است ، به صورت مورب از کابین خلبان به عقب و در اوج پروازهای هوایی آیرودینامیکی پشت راننده و مسافر اوج می گیرد. محوطه های مجسمه سازی بلند sián و بالهای هوایی مشخصه به sián roadster مشخصات بی نظیر و قدرتمندی می بخشد. جلو بسیار پایین اتومبیل ، با شکاف فیبر کربن یکپارچه ، چراغهای نمادین شکل lamborghini y را به تصویر می کشد.
شاسی بلند و قدرتمند ، یک نیروگاه نسل بعدی v12 را در خود جای داده است: "sián" با گویش بولونیا محلی ، به معنای "فلاش" یا "روشن شدن" ، بیانگر الکتریسیته sián roadster به عنوان بخشی از استراتژی ترکیبی آینده است ، در حالی که احساسات فوق العاده و پویا را حفظ می کند. عملکرد ذاتی در اتومبیل های سوپر اسپرت لامبورگینی که به طور طبیعی مشتاق هستند.

اولین نفر باشید!!!