نقد و بررسی خودرو فورد پوما st مدل 2021

243 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

949هزار بازدید

بسیاری از طرفداران فورد مارک مورد علاقه خود را به دلیل استفاده از مانیتور "puma" برای یک کراس اوور کوچک انتقاد کردند و اکنون blue oval (به نوعی) به این موضوع پرداخته است. با puma st ، اولین کراس اوور st نشاندار این شرکت برای بازار اروپا و دومین وسیله نقلیه فورد از این نوع پس از فروش edge st در آمریکای شمالی ، ملاقات کنید. این یک جانشین غیرمستقیم برای مسابقه پوما نادر است ، اما در یک بسته cuv کاربردی تر برای مطابقت با زمان و تقاضای بازار است.
خودرو فورد پوما st مدل 2021 همان چیزی است که شما در مورد fiesta st دوست دارید در حالی که کمی از زمین پاک می کنید. این موتور 1.5 لیتری توربوشارژ را با سه سیلندر وام گرفته است که به لطف فناوری غیرفعال کردن سیلندر فقط در دو کار می کند تا در صورت عدم نیاز به قدرت کامل ، انرژی را افزایش دهد. صحبت از قدرت ، واحد کوچک اما قدرتمند ecoboost با تولید 197 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر (236 پوند فوت) برای آینه سوپرمینی های تند تولید می شود. شایان ذکر است که شما در fiesta st با بیش از حد بارگیری ، چنین گشتاوری را دریافت می کنید. در غیر این صورت ، سه گلدان 290 نیوتن متر (214 پوند فوت) در دریچه subcompact توسعه می یابد.
این گیربکس شش سرعته دستی را به کمک می گیرد تا به puma st در 6.7 ثانیه از سرعت سکون 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد ، بنابراین با توجه به وزن اضافه شده ، 0.2 برابر کندتر از fiesta است. حداکثر سرعت نیز از 144 مایل در ساعت (232 کیلومتر در ساعت) به 137 مایل در ساعت (220 کیلومتر در ساعت) کاهش یافته است.
فراتر از موتور به روزرسانی شده ، چندین پیشرفت دیگر نسبت به puma معمولی وجود دارد. به عنوان مثال ، st با یک دیفرانسیل مکانیکی لغزش محدود ، فنرهای بردار نیرو ، و مدل های محرک قابل انتخاب با حالت eco برای اولین بار در یک مدل فورد عملکرد در دسترس است. علاوه بر این ، سیستم تعلیق عقب 40 درصد نسبت به fiesta st سخت تر و در عین حال 50 درصد سخت تر نسبت به puma معمولی است. میله های ضد رول جلو و عقب به بهبود ثبات کراس اوور کمک می کنند.
مهندسان فورد همچنین با اصلاح سیستم فرمان ، سرعت آن را تقریباً 25 درصد سریعتر از استاندارد پوما ساخته و ترمزهای جلوی موتور را برای توقف بیشتر ، 17 درصد بزرگتر کرده اند. توجه ویژه ای به اگزوز ، یک تنظیم جریان آزاد با دریچه های فعال داده شد تا موسیقی متن را جذاب تر کند. جالب اینجاست که اگزوز در مقایسه با fiesta st یک دسی بل ساکت تر است تا "تجربه سفر با هواپیمای متشکل تر" را فراهم کند.
پس از آن ، تصاویر به روز شده ، مطابق با fiesta st وجود دارد. فورد رینگ های 19 اینچی را با لاستیک های michelin pilot sport 4s به عنوان تجهیزات استاندارد نصب می کند و به مشتریان این فرصت را می دهد تا از بین 6 رنگ مختلف بدنه ، از جمله این سایه سبز و منحصر به فرد st ، انتخاب کنند. صرف نظر از رنگ اصلی ، سقف ، دور پنجره مشبک ، قالب های جانبی ، درپوش آینه ها و اسپویلر عقب دارای رنگ مشکی براق هستند.
با ورود به داخل کابین ، 2021 فورد پوما st دارای صندلی های جلوی recaro در آغوش بدنه به عنوان بخشی از یک بسته ورزشی است که شامل یک فرمان پایین تخت و یک دکمه دنده مخصوص st است. حتی قبل از سوار شدن ، پروژکتورهای نصب شده در آینه ، هر زمان که قفل وسیله نقلیه را باز می کنید ، آرم st را روی زمین نشان می دهند تا به شما یادآوری کنند که یک پوما پر مصرف نیست.
یک میوه ممنوع در ایالات متحده ، puma st در اروپا در دسترس خواهد بود و قرار است در کنار خودروی استاندارد در کارخانه فورد در کرایووا ، رومانی که ecosport نیز تولید می شود ، مونتاژ شود.

اولین نفر باشید!!!