آشنایی با خودرو سیتروئن c4 مدل 2021

473 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

949هزار بازدید

خودرو سیتروئن c4 مدل 2021 هاچ بک خانوادگی کاملاً جدید در حال حرکت است که برای اولین بار به نظر می رسد suv جالب کوپه و نسخه الکتریکی خالص
سیتروئن دارای سابقه ای طولانی در ساخت اتومبیل هایی که از نظر شخصیتی و از لحاظ مشخصات فنی راحت هستند ، از همان اولین c4 که در سال 1928 معرفی شد ، به c4 cactus از سال 2014 ، با پنل های محافظ بدنه لاستیک airbump و فضای داخلی مطبوع آن ، خنک شده است.
و در حالی که این نسل جدید 10 سیتروئن c4 ممکن است بالهای جارو از اصل قبل از جنگ ، یا چنین پانل های محافظ پلاستیکی airbump پلاستیکی مانند کاکتوس نداشته باشد ، اما هنوز هم نشان از استعداد طراحی خودروساز فرانسوی دارد.
مانند سایر citroëns های مدرن ، چراغ های در حال اجرا در روز بسیار باریک در بینی تنظیم شده اند ، در حالی که چرخ های چرخدار و سقف شیب دار با هم ترکیب شده اند تا نمای کوپه-suv را نمایان کنند.
از عقب ، یک صندوق عقب به آرامی زاویه دار ، یک اسپویلر عقب کوچک و یک سپر بزرگ که از پشت خودرو بیرون می رود ، فقط این تصور را تقویت می کنند. گفته می شود که c4 از یک هاچ بک معمولی بالاتر ، وضعیت رانندگی بالایی دارد و از زمین خوبی برخوردار نیست
مدل جدید قابل توجه جایگزین cact c4 cactus و یا همان هاچ بک c4 که از قبل قطع شده است ، در تلاش برای رقابت با اتومبیل های محبوب خانوادگی مانند ford focus و volkswagen golf است. نسخه الکتریکی خالص به نام ë-c4 در کنار گزینه های معمولی بنزین و دیزل ارائه می شود.

اولین نفر باشید!!!