معرفی ویدیویی خودرو بی ام و سری 4 کوپه اسپورت ام

704 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

947هزار بازدید

bmw اولین بسته m sport pro خود را در سری 4 کاملاً طراحی شده 2021 ارائه می دهد ، اگرچه برای ایالات متحده در دسترس نخواهد بود خریداران. بسته m sport pro شامل جعبه دنده هشت سرعته steptronic sport ، ترمزهای m sport ، کمربند ایمنی m و سیستم صوتی harman kardon است.
مشتریان خارج از کشور می توانند چرخ های 20 اینچی مشکی m performance ، مشبک با فیبر کربن و سایر اجزای بدنه مخصوص m را تهیه کنند.
خودرو بی ام و سری 4 کوپه کاملاً برای سال 2021 ، جلوپنجره جنجالی دهان بزرگ و همه دوباره طراحی شده است. در اواخر سال جاری ، سری 4 جدید یک مدل m4 با عملکرد بالا را از بخش m bmw دریافت می کند. با این حال ، این پاییز ، ایالات متحده خریداران مدل های 430i و m440i را دریافت می کنند. در مدل قدرتمندتر m440i در اروپا ، bmw اولین بسته m sport pro را ارائه می دهد که شامل همه موارد خوب m performance است. bmw جزئیاتی در مورد ایالات متحده ارائه نداده است در دسترس بودن قطعات m performance هنوز.
بسته جدید علاوه بر تمام بیت های m است که در مدل استاندارد m sport وجود دارد. pro گیربکس هشت سرعته استپترونیک اسپرت را با عملکرد sprint ، در حالت sport موجود در اختیار شما قرار می دهد که امکان ایجاد انفجارهای کوتاه مدت سرعت و صدای بیشتر موتور را در کابین فراهم می کند. این خودرو همچنین شامل ترمزهای m sport ، کمربند ایمنی m و سیستم صوتی harman kardon است.
علاوه بر گزینه های استاندارد بسته m sport pro ، مشتریان می توانند m440i خود را با چرخ های آلیاژی سبک 20 اینچی m performance سیاه ، یک مشبک فیبر کربنی ، یک تقسیم جلو ، دامن های جانبی ، هوا سیاه و سفید قطعات و لوله های خروجی m performance. در داخل ، آنها می توانند یک فرمان m performance با الیاف کربن و جیر ، صفحات درب ، و تزئینات داخلی فیبر کربن دریافت کنند.
m440i مجهز به یک توربوشارژ 382 اسب بخاری 3.0 لیتری خطی شش و یک سیستم هیبریدی 48 ولت است که قدرت کمی در دور در دقیقه را تقویت می کند. هر m440i دارای سیستم چهار چرخ محرک bmw xdrive است ، اما bmw می گوید که نسخه دیفرانسیل عقب بعداً عرضه می شود. m4 گزینه انتقال قدرت دستی خواهد داشت ، اما m440i فقط با zf 8hp هشت سرعته اتوماتیک می چسبد.
قیمت 2021 bmw m440i xdrive از 59،495 دلار شروع می شود و به ایالات متحده می رسد. این پاییز. عملکرد بالای m4 در اواخر امسال آغاز خواهد شد.

اولین نفر باشید!!!