نقد و بررسی خودرو هیوندا i20 مدل 2021

885 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

949هزار بازدید

خودرو هیوندای i20 جدید سال آینده با ظاهری جسورانه و موتورهایی با جرثقیل سوخت ، برای تکان دادن کلاس خودروهای کوچک طراحی شده است. ما در اوایل رانندگی بوده ایم تا ببینیم چگونه شکل می گیرد ...
قیمت از: 16000 پوند (برآورد) | در فروش: سپتامبر
هیوندای i20 جدید بد بو شده است. مانند یک نوجوان که از ترم اول خود در دانشگاه به خانه برمی گردد ، این یک ظاهر جدید جسورانه است ، هم طولانی تر شده و هم گسترده تر ، و با نیازهای مخاطبان خود سازگارتر است.
اولین و مهمترین ، این بدان معناست که نیاز به کاهش قبوض سوخت را برطرف می کند ، به همین دلیل است که رقیب فورد فیستا ، سئات ایبیزا و فولکس واگن پولو اکنون به طور انحصاری به عنوان ترکیبی ملایم در دسترس است. اگرچه نمی تواند شما را فقط از طریق نیروی الکتریکی پیش ببرد ، اما این سیستم اجازه می دهد موتور 1.0 لیتری i20 هنگامی که تحت بار نیست ، مانند هنگام کند شدن سرعت حرکت در بزرگراه ، "ساحل شود" و کمک های الکتریکی کمی برای دریافت شما سرعت بیشتری می گیرید هیوندای می گوید ، آن لحظه هایی که موتور بنزینی نیرو تأمین نمی کند ، صرفه جویی در مصرف سوخت تا 4٪ است. کمک به برنامه سبزپوش این واقعیت است که این i20 علی رغم بزرگ شدن اندازه ، از سبکی که جایگزین می کند نیز سبک تر است.
و بروزرسانی ها در این مورد متوقف نمی شوند ، زیرا همچنین مجموعه پیشرفته ای از فناوری ایمنی - از جمله سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک جدید که می تواند عابران پیاده و دوچرخه سواران را تشخیص دهد - از یک نوع سبک عضلانی تهاجمی و عضلانی استفاده می شود حفاظت از هاچ بک های گرم فقط چندی پیش. هرچند مانند یک دریچه داغ رانندگی می کند؟ خوب ، اگرچه تا ماه سپتامبر نمی توانید یک i20 جدید در مسیر رانندگی خود قرار دهید ، از ما دعوت شده است که یک نمونه اولیه اولیه را رانندگی کنیم تا ببینیم چگونه شکل می گیرد.
2020 هیوندای i20 در جاده
بیایید با موتور 1.0 لیتری هیبریدی ملایم جدید i20 شروع کنیم. نسخه موجود در اتومبیل آزمایشی ما 118 اسب بخار قدرت تولید می کند و گرچه احتمال دارد این موتور در تاریخ دیگری در انگلیس به فروش برسد ، i20 که می توانید از زمان خرید خریداری کنید 99 اسب بخار قدرت دارد. حداقل در سیستم قدرتمندتر ، سیستم هیبریدی یکی از انتقادات ما را نسبت به ماشین قدیمی برطرف کرده است - که در شرایط خاص ، مانند نیاز به سرعت بالا رفتن یا سبقت گرفتن در بزرگراه ، احساس می کنید که بیشتر oomph.
این یک موتور سرحال و سرحال است و به لطف کمک های الکتریکی کمی که ارائه می شود ، مشکلی برای جابجایی شما یا انجام سبقت در جاده های سریعتر ندارد. جلوگیری از دستیابی به دنده بعدی پاداش هایی دارد ، زیرا در سرعت های بالاتر موتور نیز وجود دارد. در واقع ، این موتوری است که دوست دارد سخت کار شود و این کاملا مطابق با ظاهر جدید اسپرت i20 است. انتخاب جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک یا شش سرعته دستی وجود دارد ، اما مورد اول در ماشین آزمایش ما به خوبی کنار آمد و تغییرات سریع را در حالت رانندگی عادی و محیط زیست انجام داد.
و آنچه در مورد ادعای پیشرفت در مصرف سوخت انجام شده است؟ خب ، در یک مسیر متنوع که شامل جاده های سریعتر زیادی بود ، ما با 50.3mpg به پایان رسیدیم - اصلاً بد نیست.
سواری i20 جدید هنوز در حال نهایی شدن است ، اما مانند ماشین فعلی به خوبی با لرزش و سرعت گیر برخورد می کند. در جاده های خشن ، اما مثلاً وقتی از سوراخ اتصال یا گلدان انبساطی عبور می کنید از بهترین نوع این کلاس - فولکس واگن پولو - صاف می شود ، می تواند لرزشی را به داخل ماشین برگرداند. برخی تنظیمات دقیق مورد نیاز است ، وجود دارد.
2020 هیوندای i20 داخلی
در اینجا جایی است که ما به یکی دیگر از موارد "این ماشین آماده نیست" احتیاج داریم ، زیرا ماشین آزمایش ما دارای پلاستیک سیاه و سفید خراشیده ای است که هیوندای می گوید i20 که می توانید خریداری کنید بسیار بالاتر خواهد بود - مواد با کیفیت چیزی که می توانیم به شما بگوییم این است که موقعیت نشیمن درجه یک است ، صندلی ، پدال و فرمان همه در یک راستا قرار دارند. این ممکن است یک نکته کوچک به نظر برسد ، اما ، به ویژه در سفرهای طولانی ، تفاوت را احساس خواهید کرد.
انتظار می رود که همه i20 ها به جای صفحه های آنالوگ با صفحه نمایش 10.25 اینچ و سیستم اطلاعاتی و سرگرمی صفحه لمسی 8.0 اینچی یا 10.25 اینچی بسته به نوع تر و تمیز شما انتخاب شوند. به نظر نمی رسد شماره گیری های دیجیتال به اندازه آنچه در volkswagen polo یا seat ibiza می یابید قابل تنظیم هستند - و البته هنوز به اتمام نرسیده اند - اما به اندازه کافی شیک به نظر می رسند ، در حالی که سیستم سرگرمی و سرگرمی که ما سعی کردیم سریع باشد به ورودی ها پاسخ دهید اگرچه و همه با هم اکنون ، اگر از دکمه های فیزیکی استفاده کنید ، سیستم سرگرمی و سرگرمی آسان تر خواهد بود.

اولین نفر باشید!!!