معرفی ویدیویی خودرو نیسان ایکس تریل مدل 2021

381 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

935هزار بازدید

سال مدل 2021 نشانگر آغاز نسل جدیدی برای nissan rogue خواهد بود. خودرو نیسان ایکس تریل مدل 2021 یک suv جمع و جور از طراحی مجدد در سطح زمین بهره می برد و یک ظاهر طراحی جدید ، بوکسیر به آن ظاهری زیبا تر و شبیه کامیون می دهد.

موتور ، گیربکس و عملکرد
مانند مدل قبلی rogue ، مدل 2021 از یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری استفاده می شود اما قدرت کمی به 181 اسب بخار دریافت می کند. انتقال اتوماتیک به طور مداوم متغیر (cvt) و پیشرانه‌ی‌ استاندارد استاندارد خواهند بود. درایو تمام چرخ اختیاری است. ما از نسل گذشته rogue به دلیل شتاب غیرمجاز بودن و برخورد با دست و پا چلفتی انتقاد کردیم. ما تا زمانی که فرصتی برای عقب رفتن از چرخ نداشته باشیم و قابلیت های آن را در مسیر تست خود آزمایش کنیم ، از قضاوت مدل جدید خودداری خواهیم کرد. پس از مواجهه با rogue در دنیای واقعی ، ما این داستان را با نتایج آزمایش و برداشت رانندگی به روز خواهیم کرد.
اقتصاد سوخت و mpg در دنیای واقعی
تخمین اقتصاد سوخت از epa منتشر نشده است ، اما نیسان ادعا می کند که مصرف سوخت اندکی بهبود یافته است تا 29 مگا پیوندی ترکیب شده برای مدل پایه همه چرخه و حداکثر 30 مگاپیکسل برای تنظیم پیشرانه چرخهای جلو. ما شانس نداشته ایم که آزمایش 2021 rogue را در مسیر اقتصاد سوخت ما در بزرگراه 200 مایلی داشته باشیم ، اما باید فرصتی بدست آوریم که این کار را به تاریخ فروش suv نزدیکتر کنیم.
داخلی ، راحتی و باربری
rogue جدید وامهای داخلی را از سدان خانواده altima و سدان جمع و جور اخیراً طراحی مجدد sentra طراحی کرده است. حباب های فکری ، یک داشبورد سطح دو و یک دستگیره مربع تغییر شکل عناصر طراحی غنی هستند که قابلیت استفاده را بهبود بخشیده و به فضای داخلی یک استعداد مدرن می بخشند. صندلی پارچه ای استاندارد است اما مدل sv با دامنه متوسط ​​می تواند با اثاثه یا لوازم داخلی چرمی faux-optional؛ sl و platinum rogues upscale از چرم اصل بدست می آیند ، دومی که یک خیاط نیمه آنیلین با بخیه لحاف است. صندلی های جلوی گرمکن کنترل اتوماتیک سه منطقه ای ، و یک فرمان گرمایش همگی از این ویژگی ها هستند. ما انتظار داریم فضای مسافر در داخل تقریباً برابر با مدل فعلی باشد ، اما ظرفیت بار در پشت صندلی عقب کمی از 39 فوت مکعب به 37 فوت مکعب کاهش یافته است.
سرگرمی و اتصال
ایستادن افتخار و قد بلند روی داشبورد یک سیستم سرگرمی صفحه لمسی است. در حالی که یک واحد 8.0 اینچی استاندارد در 2021 rogue است ، صفحه نمایش بزرگتر 9.0 اینچی در مدل های sl و platinum در دسترس است. apple carplay و android auto هر دو استاندارد هستند و ویژگی های رده بالا مانند پیمایش درون خطی یا یک سیستم استریو bose اختیاری است. یک خوشه سنج دیجیتال با قابلیت تنظیم 12.3 اینچ با مدل پلاتینیوم منحصر به فرد است و از یک صفحه نمایش بزرگ 10.8 اینچی با سر و صفحه قابل شارژ تلفن های هوشمند بی سیم همراه است.
ویژگی های ایمنی و کمک به راننده
نه اداره امنیت ملی ترافیک بزرگراه ها (nhtsa) و نه مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها (iihs) آزمایش سقوط را در rogue 2021 انجام ندادند. با این حال ، ما انتظار داریم که هر دو آژانس ایمنی suv را به زودی ارزیابی کنند. 2021 rogue با داشتن یک سری ویژگی های استاندارد کمک به راننده برای کمک به آن در رقابت با رقبای مجهز مانند toyota rav4 و subaru forester به شما کمک می کند. همچنین حالت رانندگی نیمه مستقل propilot assist نیسان نیز به عنوان گزینه ای در rogue sl و استاندارد در پلاتین ارائه خواهد شد. ویژگی های اصلی ایمنی عبارتند از:
ترمز اضطراری خودکار خودکار با تشخیص عابر پیاده
مانیتورینگ استاندارد نقطه کور با هشدار عبور و مرور ترافیکی عقب
کروز کنترل تطبیقی ​​موجود با حالت رانندگی نیمه مستقل

...

اولین نفر باشید!!!