آشنایی با خودرو افرود رولز-رویس کالینان 2021

873 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

949هزار بازدید

خودرو رولز-رویس کالینان 2021 یک ماجراجویی desert انتظار می رود .
حمل و نقل لوکس دیگر محدود به یک محیط شهری نیست. از آنجایی که مشتریان رولزرویس در سراسر جهان به دنبال فتح چالش برانگیزترین مناطق و لذت بردن از غنی ترین تجارب زندگی هستند ، آنها مایلند در نهایت تجملات به دنبال این دسترسی بی حد و مرز باشند. حمل و نقل لوکس دیگر محدود به یک محیط شهری نیست. از آنجایی که مشتریان رولزرویس در سراسر دنیا به دنبال فتح چالش برانگیزترین مناطق و لذت بردن از غنی ترین تجارب زندگی هستند ، آنها مایلند در نهایت تجملات به دنبال این دسترسی بی حد و مرز باشند.
وارد rolls-royce cullinan شوید و با تجملاتی بدون سازش ، مشتریان مارک را به لبه ماجراجویی ببرید.
کولینان همانطور که قبلاً هرگز دیده نشده رولزرویس است. کولینان ، بدون تلاش ، در همه جا ، دنیا را جدی می گیرد و بینندگان و کاوشگران را در ماجراهای حماسی که جرات انجام آن را دارند ، می برد. حال ، ماجراجویی منتظر است تا "rolls-royce از suv ها" به یک سفر کاملاً خارج از مسیر مورد ضرب و شتم و زیبایی و رمز و راز صحرای عربستان بپردازد.
یک حامی محلی لوکس ، sapphire black cullinan خود را گرفت و آزادی عالی را به حیات خود بخشید ، زیرا rolls-royce 'magic carpet ride' را از جاده خارج کرد و به تپه های شنیع و برازنده تحمیل کرد. کولینان با کشف افق های جدید روی ماسه های طلایی ، برآمدگی ها و صخره های شنی تند ، به نیرویی از طبیعت تبدیل شد و با هدایت روحیه وجد ، با اقتدار مطلق در مناطق مرتفع و مرتفع گشت و گذار کرد. کولینان با آرام و بی صدا موج می زند ، در آن منظره نابخشوده شناور می شود و سفر را یکپارچه و جادویی می کند

اولین نفر باشید!!!