آشنایی با خودرو لاکچری آئودی a3 سدان مدل 2021

399 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

935هزار بازدید

در خودرو آئودی a3 سدان مدل 2021 مدل 4 درهای فشرده آئودی a3 سدان 2021 به صورت دیجیتالی و کاملاً متصل - از محل اتصال به سیستم های دستیاری. در زیر بدنه زیبا ، درایوهای جدید و تنظیم تعلیق تصفیه شده ، تجربه رانندگی را به همان اندازه پویا و کارآمد تضمین می کنند. a3 سدان در بسیاری از نمایندگی های اروپایی از تابستان سال 2020 آغاز می شود.
در مقایسه با همنوعان خود ، اکنون 4 سانتی متر (1.6 اینچ) طولانی تر از 4.50 متر (14.8 فوت) طولانی تر است ، در حالی که پایه چرخ آن بدون تغییر است. عرض آن با 2 سانتی متر (0.8 اینچ) به 1.82 متر (6.0 فوت) افزایش یافته است و در حال حاضر 1 سانتی متر (0.4 اینچ) بلندتر از 1.43 متر (4.7 فوت) است. این باعث افزایش فضای سر شده است - 2 سانتی متر خوب (0.8 اینچ) در قسمت جلو به لطف موقعیت پایین صندلی راننده - و برخی از اتاق های آرنج دیگر. در 425 لیتر (15.0 مس فوت) ، ظرفیت چمدان دقیقاً برابر با مدل قبلی است.
در قسمت جلویی یک singleframe بزرگ با مشبک لانه زنبوری قرار دارد که توسط چراغهای جلو قابل توجه است. در قسمت بیرونی ، آنها زاویه ذوزنقه ای تشکیل می دهند که به سمت پایین کشیده می شوند. در مدل برتر با فناوری ماتریس led ، این مکان در آن قرار گرفته است که چراغهای جدید در حال اجرا در روز قرار دارند. آنها از یک آرایه پیکسلی تشکیل شده از 15 بخش led تشکیل شده اند که می توانند بصورت جداگانه فعال شوند و به نسخه های مختلف a3 سدان یک امضا خاص ارائه دهند.
آیرودینامیک از انتهای عقب بالاتر در مقایسه با سلف و همچنین دیفیوزر بزرگ سود می برد. در نتیجه ، a3 سدان جدید با 2.0 tdi 150 hp مقدار cd 0.25 را بدست می آورد و به همین دلیل 0.04 cd امتیاز بهتر از نسل اول است. ورودی هوای خنک کننده قابل کنترل با دو ماژول بلندتر فعال شده در پشت قاب تنها به این امر کمک می کند. آنها جریان هوا را هوشمندانه و با توجه به شرایط تنظیم می کنند. علاوه بر این ، زیر پوشش تخته ، آینه های بیرونی با آیرودینامیک بهبود یافته و خنک کننده ترمز فعال باعث کاهش مقاومت هوا و ایجاد وسیله نقلیه ساده می شود.
کابین a3 سدان کاملاً روی راننده متمرکز است. این کار با طراحی داخلی شروع می شود و با نمایشگرها و عناصر کنترل به پایان می رسد. بنابراین ، صفحه نمایش ابزار با نمایشگر لمسی مرکزی mmi کمی به سمت راننده متمایل است. این مورب 10.1 اینچی دارد و عملکرد آن بصری است. به طور استاندارد ، این شامل تشخیص دست خط و همچنین کنترل زبان طبیعی است که می تواند به صورت اختیاری قابلیت های ابر را ترسیم کند. خوشه ساز 10.25 اینچی در پشت فرمان حتی در مدل پایه دیجیتالی است. به عنوان کابین خلبان مجازی آئودی به علاوه ، 12.3 اینچ اندازه گیری می کند و سه نمایش متفاوت از جمله گرافیک اسپرت با ارقام شیب دار و یک طرح بخصوص پویا را ارائه می دهد. rpm و سرعت در اینجا به عنوان نمودارهای نوار با عناصر گرافیکی قرمز زاویه ای نشان داده شده اند. در صورت درخواست ، یک صفحه نمایش سر از بالا ، مفهوم صفحه نمایش را تکمیل می کند ، به موجب آن اطلاعات مهمی را در قسمت دید مستقیم راننده بر روی شیشه شیشه ای ارائه می دهد.
a3 سدان جدید با انتخاب دو موتور tfsi و یک موتور tdi در هنگام پرتاب در دسترس است. یک چیز مشترک همه آنها راندمان بالا است. 35 tfsi ، یک موتور تزریق مستقیم 1.5 لیتری ، 150 اسب بخار قدرت (110 کیلو وات) تولید می کند و در دو نسخه وجود دارد - با یک جعبه دنده 6 سرعته تازه و با سرعت بسیار سریع s 7.
علاوه بر سیلندر در مورد تقاضا ، پیشرانه همراه با گیربکس s tronic دوگانه با استفاده از سیستم ترکیبی خفیف 48 ولت.این انرژی در هنگام کاهش سرعت بازیابی می شود ، موتور را تا 50 نیوتن متر (36.9 پوند فوت) از گشتاور پشتیبانی می کند. هنگام خاموش شدن و شتاب گیری از سرعت پایین موتور و اجازه می دهد تا a3 سدان با خاموش بودن موتور در بسیاری از مواقع خاموش شود. در رانندگی روزمره ، مصرف آن تا 0.4 لیتر (0.1 گالن آمریکا) در هر 100 کیلومتر (62.1 مایل) کاهش می یابد
2.0 tdi با 150 اسب بخار (110 کیلو وات) همچنین در رابطه با یک ترونیک هفت سرعته s کار می کند ، به موجب آن شیفت دنده ای از طریق سوئیچ جدید با استفاده از فن آوری مفتول با سیم انجام می شود.
پیش فروش های جدید آئودی a3 سدان از پایان آوریل 2020 در آلمان و بسیاری از بازارهای دیگر اروپا آغاز می شود. تحویل ها در تابستان شروع می شود. قیمت 35 tfsi با 150 اسب بخار از 29800 یورو شروع می شود. اندکی پس از راه اندازی بازار ، یک موتور بنزینی در سطح ورودی با قیمت لیست 27.700 یورو دنبال می شود.

...

اولین نفر باشید!!!