نقد و بررسی خودرو تویوتا فورچونر trd sportivo 2021

731 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

941هزار بازدید

خودرو تویوتا trd sportivo فیس لیفت شده با ford endeavor sport که اخیراً به بازار عرضه شده است ، بوق قفل می کند. از زمان رونمایی تاکنون ، در کشورهایی مانند تایلند ، ویتنام و اکنون اندونزی راه اندازی شده است.
بازگشت به هند ، تویوتا ماه گذشته نسخه محدود fortuner trd sportivo را به مدل فعلی قبل از فیس لیفت عرضه کرد. fortuner trd تعداد زیادی به روزرسانی لوازم آرایشی و همچنین ویژگی های اضافی را برای استفاده در اختیار شما قرار می دهد. جدیدترین پیشرفت نشان می دهد که فیس لیفت fortuner آینده نیز نسخه trd sportivo را دریافت خواهد کرد. تصاویر اعتبار کانال b را دارند. به روزرسانی های خارجی که در تمام رنگ های سیاه با لهجه های قرمز دیده می شود ، fortuner trd sportivo با چند به روزرسانی خارجی مانند سپر مبتنی بر trd ، جلوپنجره رادیاتور trd با تزئین کروم ، اسپویلر سپر عقب با لهجه های قرمز و آرم trd روی آن و تازه طراحی شده ارائه می شود چرخ های آلیاژی همچنین برای تقویت اسپرت بودن و ایجاد لایق آرم trd ، در پهلوها روکش می شود.
ویژگی های اضافی تا آنجا که به فناوری مربوط می شود ، ویژگی های ذکر شده در بروشور از قبل در نسخه برتر لجندر fortuner موجود است. لیست این ویژگی ها ، برخلاف استاندارد 8.0 اینچی ، از سیستم اطلاعات سرگرمی و صفحه نمایش لمسی بزرگتر 9.0 اینچی تشکیل شده است. یک دوربین 360 درجه ، مانیتور فشار باد لاستیک ، نمایشگر head-up (hud) ، شارژر بی سیم تلفن هوشمند ، باز شدن بوت با kick-activated و بسیاری موارد دیگر. از نظر ایمنی ، انتظار می رود که با هفت کیسه هوا ، کنترل پایداری خودرو (vsc) ، abs با ebd ، کمک ترمز ، کنترل کمک hill-start ، سیگنال ترمز اضطراری و موارد دیگر ارائه شود. جدا از همه اینها ، پیش بینی می شود که روکش های داخلی کابین از روفرشی های برتر بیشتر ساخته شوند. داشبورد همچنین لهجه های فلزی و همچنین تزئینات طرح دار دانه چوب را دریافت خواهد کرد.
سیستم انتقال قدرت و انتقال نیرو
بزرگترین بروزرسانی در بخش انتقال قدرت آن خواهد بود. در حالی که تریم استاندارد از یک واحد دیزلی 2.4 لیتری با گشتاور تولید 150 اسب بخار و 400 نیوتن متر پشتیبانی می کند ، انتظار می رود trd یک موتور دیزلی 2.8 لیتری با پیکربندی مجدد دریافت کند که قدرت 204 اسب بخار و گشتاور 500 نانومتر را دارد. فورچونر 2.8 دیزلی فعلی 174 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر ارائه می دهد.
در هند ، فورچونر فعلی فقط با 2.8 دیزل و 2.7 بنزین ارائه می شود. فورچونر 2.4 دیزلی در هند وجود ندارد. باید دید آیا پیشرانه 2.8 لیتری دیزلی قدرتمندتر در هند روانه بازار می شود یا خیر. پیشرانه با افزودن شیفت دنده به یک مبدل گشتاور 6 سرعته اتوماتیک متصل خواهد شد. همچنین به پیشرانه 4 × 4 با جعبه دنده کم برد مجهز خواهد شد و طبق گزارش ها ، دیفرانسیل قفل عقب نیز در مدل فیس لیفت شده ارائه می شود.

اولین نفر باشید!!!