معرفی ویدیویی خودروی الکتریکی فورد موستانگ مک ای

380 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

949هزار بازدید

خودرو فورد mustang mach-e 1400 ، راکت جاده ای برقی را معرفی می کند که نشان می دهد بدون استفاده از قطره گاز چقدر می توان عملکرد را مهار کرد. داغ روی پاشنه های 1400 اسب بخاری تمام الکتریکی موستانگ کبرا جت 1400 ، این تک موستانگ mach-e با هفت موتور الکتریکی و قدرت پایین خود آماده برای مسیر ، مسیر کشیدن یا زمین بدنسازی است - در هر کجا می تواند نشان دهد پیشرانه الکتریکی وعده عملکرد شدید موستانگ را می دهد.
mustang mach-e 1400 حاصل 10،000 ساعت همکاری توسط شرکت ford performance و rtr است که هدف آن ایجاد شکاف بین آنچه که یک وسیله نقلیه الکتریکی می تواند انجام دهد و آنچه مشتری ها معتقدند که می تواند انجام دهد ، است.
mustang mach-e 1400 دارای 7 موتور است - 5 مورد حتی بیشتر از mustang mach-e gt. سه عدد به دیفرانسیل جلو متصل شده و چهار عدد به سبک پنکیک به عقب متصل شده اند ، در حالی که یک درایو محکم آنها را به دیفرانسیل ها متصل می کند ، که دارای قابلیت تنظیم قابل توجهی برای تنظیم اتومبیل برای همه چیز ، از دست خوش پیش آمده تا مسابقه پیست با سرعت بالا هستند.
مارک روشبروک ، مدیر موتورسواری ، فورد عملکرد گفت: "این چالش کنترل سطح شدید انرژی است که توسط این هفت موتور فراهم می شود." "mustang mach-e 1400 ویترینی از هنرهای ممکن با وسیله نقلیه الکتریکی است."
شاسی و پیشرانه تنظیم شده است تا تیم بتواند در مورد چیدمان های مختلف و تأثیرات آنها در مصرف انرژی و عملکرد از جمله چرخ دنده عقب ، چرخ دنده های تمام چرخ و پیشرانه تحقیق کند. تنظیمات رانش و ردیابی تنظیمات جلویی کاملاً متفاوتی مانند بازوهای کنترل و تغییر فرمان دارند تا امکان ایجاد زاویه فرمان شدید در رانش فراهم شود. منبع تغذیه را می توان به طور مساوی بین جلو و عقب تقسیم کرد ، یا کاملاً به یک یا دیگری. downforce بیش از 2300 پوند هدف گرفته شده است. با سرعت 160 مایل در ساعت
باتری 56.8 کیلووات ساعتی (نصب شده) از سلولهای کیسه کبالت منگنز نیکل برای کارایی فوق العاده و دشارژ زیاد تشکیل شده است. سیستم باتری به گونه ای طراحی شده است که در حین شارژ با استفاده از یک مایع خنک کننده دی الکتریکی خنک می شود و باعث کاهش زمان مورد نیاز بین کار می شود.
تقویت کننده ترمز الکترونیکی یکپارچه شده است تا بتواند ترمزهای احیا کننده سری را بهمراه abs و کنترل پایداری در اختیار داشته باشد تا سیستم ترمز را بهینه کند. mustang mach-e 1400 دارای ترمزهای brembo، مانند ماشین مسابقه mustang gt4 و یک سیستم ترمز دستی هیدرولیک است که برای دستکاری ساخته شده است و با کنترل های پیشرانه یکپارچه شده است تا امکان خاموش کردن برق موتورهای عقب را فراهم کند.
mustang mach-e 1400 ، که به زودی در مسابقه nascar آغاز به کار خواهد کرد ، به عنوان یک تخت آزمایش برای مواد جدید عمل می کند. این هود از الیاف کامپوزیت آلی ساخته شده است ، یک جایگزین سبک برای فیبر کربن که بقیه وسیله نقلیه را تشکیل می دهد.

اولین نفر باشید!!!