معرفی ویدیویی خودرو تویوتا کرولا کراس 2021

460 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

949هزار بازدید

toyota از خودرو تویوتا کرولا کراس 2021 در تایلند پرده برداری کرد ، یک suv کامپکت جدید با اضافه کردن قدرت و کارایی بیشتر به سری کرولا .
بانکوک ، تایلند ، 9 ژوئیه 2020 ― شرکت تویوتا موتور (تویوتا) suv جدید کامپکت کرولا کراس را به سری کرولا اضافه کرده است. نمایشگاه جهانی این مدل امروز در تایلند برگزار شدجایی که هم اکنون فروش شروع شده است. کرولا کراس در تعداد بیشتری از بازارهای دیگر با پیشروی آغاز می شود.
از زمان عرضه آن در ژاپن در سال 1966 ، سریال کرولا در بیش از 150 کشور و منطقه در سراسر جهان 48 میلیون واحد یا بیشتر فروخته است. این ماشین پرفروش تویوتا است. corolla همچنان متناسب با نیازهای زمانها و مناطقی که در آن فروخته می شود ، تکامل پیدا کرده است .با اضافه کردن یک مدل جدید به سری کرولا برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون suv ها ، ترکیب بندی پیشرفته کرولا مشتریان را قادر می سازد تا انتخاب کنند. الگویی که بهتر متناسب با سبک های زندگی و مراحل زندگی آنها باشد.
با توجه به اینکه "corolla ملاقات suv" کلمه کلیدی برای توسعه کرولا کراس است ، این مدل به عنوان نوع جدید suv طراحی شده است که از استحکام شرافتمندانه در قسمت بیرونی و ابزار به شکلی که فراتر از انتظارات مشتری باشد ، طراحی شده است. بسترهای نرم افزاری tnga * 1 (ga-c) کرولا کراس را قادر ساخته است تا به عملکردی باکیفیت ، سواری راحت و آرامش فوق العاده دست یابد. کرولا کراس علاوه بر راحتی استثنایی ، یک کابین جادار ، ورود آسان و خروج از اتومبیل ، فضای چمدان * 2 * کلاس مناسب برای کلیه سناریوها ، و تجهیزات ایمنی ارثی از سری کرولا را فراهم می کند. از این طریق ، مدل جدید راحتی ، سودمندی و آرامش خاطر را برای مشتریان تحقق می بخشد.

اولین نفر باشید!!!