نقد و بررسی خودرو تویوتا مدل کرولا کراس 2021

281 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

947هزار بازدید

toyota از خودرو تویوتا corolla cross در تایلند رونمایی کرد ، یک suv کامپکت جدید با اضافه کردن استحکام و کارایی بیشتر به سری کرولا است.
بانکوک ، تایلند ، 9 ژوئیه 2020 - شرکت toyota toyota (تویوتا) suv جدید کامپکت کرولا کراس را به سری کرولا اضافه کرده است. نمایشگاه جهانی این مدل امروز در تایلند برگزار شد (https://www.toyota.co.th/fa/news/edbwlnod) ، جایی که هم اکنون فروش شروع شده است. کرولا کراس در تعداد بیشتری از بازارهای دیگر با پیشروی آغاز می شود.
از زمان راه اندازی در ژاپن در سال 1966 ، سریال کرولا در بیش از 150 کشور و منطقه در سراسر جهان 48 میلیون واحد یا بیشتر فروخته است. این ماشین پرفروش تویوتا است. corolla همچنان متناسب با نیازهای زمانها و مناطقی که در آن فروخته می شود ، تکامل پیدا کرده است .با اضافه کردن یک مدل جدید به سری کرولا برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون suv ها ، ترکیب بندی پیشرفته کرولا مشتریان را قادر می سازد تا انتخاب کنند. الگویی که بهتر متناسب با سبک های زندگی و مراحل زندگی آنها باشد.
با توجه به اینکه "corolla ملاقات suv" کلمه کلیدی در توسعه کرولا کراس است ، این مدل به عنوان نوع جدید suv طراحی شده است که از محکم بودن با عزت در قسمت بیرونی و ابزار به شکلی که فراتر از انتظارات مشتری باشد ، طراحی شده است. سکوی tnga * 1 (ga-c) کرولا کراس را قادر کرده است تا به عملکردی با کیفیت ، سواری راحت و آرامش فوق العاده دست یابد. کرولا کراس علاوه بر راحتی استثنایی ، یک کابین جادار ، ورود آسان و خروج از اتومبیل ، فضای چمدانی * کلاس 2 * مناسب برای همه سناریوها ، و تجهیزات ایمنی ارثی از سری کرولا را فراهم می کند. از این طریق ، مدل جدید راحتی ، سودمندی و آرامش خاطر را برای مشتریان تحقق می بخشد.
daizo kameyama ، مهندس ارشد مسئول توسعه ، در مورد رونمایی از مدل جدید اظهار داشت: "اکنون که کرولا کراس به تازگی به خانواده کرولا پیوسته است ، ما صمیمانه امیدواریم که مشتریان ما به گرمی از این وسیله نقلیه استقبال کنند تا جزئی از خانواده های خود شوند.

اولین نفر باشید!!!