نقد و بررسی خودرو جدید بی ام و سری 5

368 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

949هزار بازدید

در خودرو بی ام و سری 5 بارزترین تغییرات در بدنه آن است. مشبک ، با کمال تعجب ، کمی متورم می شود - اکنون وسیع تر و بلندتر از گذشته. طراحی چراغهای جلو استاندارد led این خودرو ، حالات ظاهری آن را مطابق با 3 سری کوچکتر نشان می دهد. همه مدل های سری 5 نیز دارای لامپ های تزئینی جدید و لوله های مخصوص خلبان جدید هستند
تغییرات نور در سایر قسمتهای بدن باعث می شود 5er از نظر آیرودینامیکی بیشتر شود. bmw ادعا می کند که در 530e حدس زدن ماشین جدید ضریب درگ به پایین 0.27 است. بالای سری 5 سری معمولی ، m550i ، اکنون کیت آیرودینامیکی bmw را به عنوان تجهیزات استاندارد دریافت می کند.
در زیر نسخه های بصری برخی تغییرات اساسی در پیشرانه های خودرو قرار دارد. مدل های شش سیلندر دارای فناوری ترکیبی 48 ولت با خفیف است. سیستم مانند بسیاری دیگر ، شش و شش را با یک موتور الکتریکی جفت می کند که باعث افزایش واکنش شتاب و کارایی می شود. سیستم 48 ولت همچنین ویژگی استارت شروع بی نظیری را به همراه دارد و به اتومبیل اجازه می دهد موتور را کاملاً خاموش - نه تنها از راننده جدا کند - با سرعت حداکثر 99 مایل در ساعت.
bmw 530e 2021 همچنین از فناوری جدیدی بهره می برد که باعث افزایش توان کلی می شود. پیشرانه 181 اسب بخاری 2.0 لیتری با موتور الکتریکی جدید با قدرت 107 اسب بخار تقویت می شود. این پیشرانه با گیربکس اتوماتیک هشت سرعته جفت می شود. به لطف موتور جدید خود ، مدل های 530e نسبت به مدل قبلی 40 اسب اضافی به دست می آورند ، که کل بازده سیستم را به 288 اسب بخار و گشتاور 310 پوند فوت می رساند.
قدرت برای مدلهای 530i و 540i یکسان است ، اگرچه bmw توجه دارد که تغییراتی را در توربوشارژرهای هر دو موتور و سیستم زمانبندی متغیر vanos ایجاد کرده است. با این حال ، m550i قدرت بزرگی را کسب می کند. از مدل های برتر این خط برای ساخت 456 اسب بخار و گشتاور 480 اسب بخار استفاده می شود ، اما به لطف برخی از اصطکاک ها ، اکنون 523 اسب بخار قدرت و 553 پوند فوت را پیچ می کند.
اکثر مدل های سری 5 قدرت را به چرخ های عقب سوق می دهند و به عنوان گزینه ای درایو تمام چرخ را ارائه می دهند (معروف به xdrive در پارلمان bmw). استثناء تنها m550i است که فقط به صورت تمام چرخ محرک است. سایر گزینه های موجود در این محدوده شامل بسته بندی m sport bmw است که چشمه ها و دمپرهای جدیدی را برای رانندگی بیشتر فراهم می کند. یک سیستم تعلیق تطبیقی ​​هوشمندانه در 540i وجود دارد که سطح میرایی در هر چرخ را کنترل می کند و تلاش می کند تعادل خوبی بین استفاده و راحتی فراهم کند.

اولین نفر باشید!!!