طرز تهیه کراست پای خوشمزه و آسان در خانه

691 نمایش 3 سال قبل
تزیین کیک خانگی

تزیین کیک خانگی

2٫8میلیون بازدید

در این ویدیو می توانید طرز تهیه کراست پای را در چند دقیقه ببینید. او قصد دارد نحوه تهیه این دستور العمل خوشمزه را از ابتدا به شما یاد دهد! همراه با دستور العمل های زیر باشید! این ویدیو را از دست ندهید و در آخر نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مواد لازم

  • 4 فنجان (500 گرم) کیک و آرد شیرینی
  • 1 قاشق غذاخوری (7 گرم) نمک
  • 1 فنجان + 2 قاشق غذاخوری (250 گرم) کره بدون نمک ، در دمای اتاق و به قطعات خرد کنید
  • ½ فنجان (125 میلی لیتر) آب خنک
  • 2 تخم مرغ

روش آماده سازی

  1. آرد و نمک را درون یک کاسه بزرگ مخلوط کن یا در کاسه مخلوط کن پایه قرار داده شده با اتصالات گودال قرار دهید (پردازنده مواد غذایی توصیه نمی شود.) کره را اضافه کرده و با ضربات برقی (یا با سرعت متوسط ​​کم) مخلوط کنید تا زمانی که کره کاملاً درون آرد گنجانیده شده است - این بافت شنی خواهد داشت (برعکس روش معمول پوسته پای آمریکای شمالی).
  2. آب و تخم مرغ ها را با هم مخلوط کرده و همه را یکباره به آرد اضافه کنید. فقط مخلوط کنید تا زمانی که خمیر یک بافت خشن و لکه دار به خود بگیرد اما به هم نرسند. خمیر را شکل ندهید و آنرا کنترل نکنید بلکه آن را در یک کاسه کوچکتر قرار دهید ، کاسه را با بسته بندی پلاستیکی بپوشانید و به مدت 2 ساعت سرد کنید تا کره باشد.
  3. خمیرهای کوبیده را روی سطح کار تمیز بچرخانید و با صاف کردن و چین خوردن خرده ها و خرد شدن آن همانطور که انجام می دهید ، آن را با دستان خود جمع کنید. خمیر را به 2 قطعه تقسیم کرده و به دیسک ها شکل دهید. <
  4. در این مرحله ، می توانید خمیر را همانطور که دستور العمل ها مشخص می کنند ، چرخانده و استفاده کنید ، یا برای استفاده های بعدی پیچیده و سرد یا منجمد می شوید.

اولین نفر باشید!!!