معرفی ویدویی خودرو الکتریکی کادیلاک لیریک 2022

654 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

949هزار بازدید

معرفی cadillac از نمونه کارها الکتریکی خود با اولین نمایشگاه اتومبیل نمایش lyriq - suv لوکس پویا ، مدرن و کاملاً برقی آغاز می شود.
خودرو cadillac lyriq مبتنی بر پلت فرم وسیله نقلیه الکتریکی ماژولار نسل بعدی جنرال موتورز است و توسط سیستم پیشرانه ultium هدایت می شود و به cadillac این امکان را می دهد تا طیف وسیعی از گزینه ها و عملکرد را به مشتریان ارائه دهد. با توجه به اینکه دامنه یکی از بزرگترین فاکتورها هنگام انتخاب یک ev است ، ما در حال طراحی lyriq هستیم که فراتر از 300 مایل برد با شارژ کامل ، بر اساس آزمایش داخلی ارائه دهیم.
cadillac lyriq از سیستم باتری ultimate gm ساخته شده است ، که تقریباً 100 کیلووات ساعت انرژی برای ارائه عملکرد همزن ارائه می دهد.
شیمی پیشرفته ncma (نیکل-کبالت-منگنز-آلومینیوم) ultium از آلومینیوم موجود در کاتد برای کمک به کاهش نیاز به مواد خاکی کمیاب مانند کبالت استفاده می کند. در حقیقت ، مهندسان جنرال موتورز میزان کبالت بیش از 70 درصد نسبت به باتری های فعلی gm کاهش داده اند.
شیمی باتری پیشرفته در سلول های کیسه ای بزرگ و مسطح بسته بندی شده است که امکان ساخت ماژول هوشمند را برای کاهش پیچیدگی و ساده سازی نیازهای خنک کننده فراهم می کند. علاوه بر این ، الکترونیک باتری مستقیماً در ماژولها وارد شده و تقریباً 90 درصد سیم کشی باتری را از بین خودروهای برقی فعلی gm از بین می برد.
هنگامی که نوبت به شارژ می رسد ، lyriq گزینه های شارژ سریع و راحت را چه در خانه و چه در مسافرت ارائه می دهد. با شارژ سریع dc ، cadillac lyriq می تواند با نرخ بیش از 150 کیلو وات شارژ شود.
اولین suv برقی cadillac یک بیانیه طراحی جسورانه ارائه می دهد که چهره ، نسبت و حضور جدیدی را برای نسل جدید مارپیچ ev ارائه می دهد. این یک دید رو به جلو است که به واسطه نیاز موتور احتراق داخلی سنتی و خط رانندگی محدود نشده است.
اندرو اسمیت ، مدیر اجرایی global cadillac design گفت: "lyriq نشان دهنده تکرار بعدی از یک ظاهر طراحی شده برند تجاری نمادین است که توسط الکتریسیته فعال شده است ، زیرا تنها کادیلاک می تواند بیان کند." "داخل و خارج ، lyriq یکپارچه سازی متفکرانه از طراحی و فناوری است و در نظر گرفته شده است که هر درایو را به یک مناسبت تبدیل کند."
با استفاده از خطوط محکم و سطوح تمیز ، lyriq ادعا و مدرن است ، با یک خط بام کم ، سریع و موضع گسترده ای که بر چابکی تأکید دارد و اعتماد به نفس را نشان می دهد. جزییات اضافی مانند اسپویلر سقفی جریان از طریق توجه دقیق به آیرودینامیک برای بهینه سازی بهره وری در بزرگراه بیان می کند.
مشبک "کریستال سیاه" متمایز در جلو یکی از منحصر به فردترین و رساترین عناصر طراحی لیرق است. این همچنین یکی از ویژگی های پویا است ، زیرا بخشی از یک سریال نورپردازی چشمگیر است که - همراه با نورپردازی ضخیم عمودی ، باریک امضای led - از صاحب رویکرد استقبال می کند.
در قسمت عقب ، طراحی تایلمپ اسپلیت شامل led های باریک است که در تنظیمات نورپردازی نیز قرار دارند.
در داخل ، معماری جدید خودروهای برقی lyriq امکاناتی را در فضای وسیع و طراحی خودرو باز می کند. و طراحان کادیلاک از این موقعیت به عنوان فرصتی برای تجدیدنظر در مورد استفاده از فضا و مکان های مختلف عناصر داخلی استفاده کردند.
نتیجه یک طراحی مینیمالیستی با هوای کمتری است که باعث می شود تا راننده و مسافران را در تجربه رانندگی درگیر کند و در عین حال کارایی استثنایی را در هنگام ارائه راه حل های ذخیره سازی ارائه دهد. همچنین دارای جزئیات ظریف و در عین حال وسواسی مانند توری های بلندگو با نور پس زمینه ، صفحه های خمیده با ذخیره پنهان و مانند نورپردازی بیرونی ، دارای ویژگی های نورپردازی ارکستر است.

اولین نفر باشید!!!