معرفی و بررسی خودرو کیا سورنتو 2020

650 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

947هزار بازدید

نمای کلی
خودرو کیا سورنتو 2020 با نسخه تصویری کراس اوور سایز متوسط ​​خود سورنتو را از مینی ون به عضلانی تبدیل می کند. با یک شبح مربع و جزئیات بیرونی قاطع تر ، نسل جدید بسیار متفاوت از نمونه ای است که جایگزین آن می شود. اگرچه هنوز جزئیات کامل در دسترس نیست ، اما کیا فاش کرده است که جدیدترین سورنتو فضای داخلی بیشتری خواهد داشت و پیشرانه هیبریدی را ارائه می دهد. به نظر می رسد طراحی کابین با رابط های دیجیتالی نرم و صاف و یک ظاهر جذاب تر در مقایسه با مدل قبلی خود نیز بهبود یافته است. سورنتو 2021 که بین 10 برنده برتر telluride و sportage جمع و جور قرار دارد ، انتظار می رود نمونه قابل توجهی از suv های کیا را تقویت کند.
چه خبر برای سال 2021؟
انتظار می رود سورنتو کاملاً جدید در مارس در نمایشگاه اتومبیل ژنو برای اولین بار ظاهر شود. عکس های جاسوسی مبدل و مبدل و چندین تصویر رسمی از کیا ایده بسیار خوبی به ما داده اند که چه انتظاری از کراس اوور سایز متوسط ​​می توان داشت که دوباره طراحی شده است. نسبت جعبه ای و سبک تر جسورانه تر آن ، کاملاً از شکل منحنی و نرم سورنتوی کنونی فاصله می گیرد. این خودروساز کره ای همچنین گفته است که مدل نسل بعدی بر روی یک پلت فرم کاملاً جدید سوار می شود که به بزرگتر شدن آن از داخل و خارج کمک می کند. این خودرو همچنین از یک پیشرانه هیبریدی و همچنین یک نوع پلاگین نهایی نیز برخوردار خواهد بود.
موتور ، انتقال قدرت و عملکرد
در سری سورنتو از یک پیشرانه چهار سیلندر 2.5 لیتری توربو و جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته استفاده خواهد شد. پیش بینی می شود این موتور 277 اسب بخار قدرت داشته باشد. پیشرانه تمام چرخ نیز اختیاری خواهد بود و همچنین یک پیشرانه هیبریدی است که چهار سیلندر 1.6 لیتری توربو را با یک موتور الکتریکی جفت می کند. دومی 59 اسب بخار قدرت تولید می کند و با موتور بنزینی ترکیب می شود و 227 اسب بخار را در کل تولید می کند. در حالی که انتظار داریم کیا موتور پایه ای با قدرت کمتر از هر دو تنظیم را ارائه دهد ، این شرکت صحت این موضوع را اعلام نخواهد کرد.
مصرف سوخت و mpg در دنیای واقعی
نه سازمان حفاظت محیط زیست و نه کیا هیچ اطلاعاتی در مورد رتبه بندی آینده سوخت سورنتو منتشر نکرده اند. ما انتظار داریم هیبرید کارآمدترین نسخه باشد ، خصوصاً در شهری که هیبریدها در آن رونق می گیرند. هنگامی که برآوردهای دولت آن را بدست آوردیم و فرصتی برای آزمایش آنها در مسیر بزرگراه 200 مایلی خود یافتیم ، می توانیم mpg در جهان واقعی سورنتو را ارزیابی کنیم.
داخلی ، آسایش و بار

اولین عکس های رسمی از فضای داخلی کاملاً جدید سورنتو فاصله زیادی با زیبایی ظاهری کاملاً ایستاده نسخه فعلی دارد. داشبورد روی تریم پیشرفته تحت کنترل یک خوشه سنج دیجیتال 12.3 اینچی و یک سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی 10.3 اینچی است. بقیه طرح ، دریچه های هوا به شکل لوزی ، نور محیط مجتمع و سطوح پیچیده بخیه خورده روی پانل های درب و درج های صندلی را با هم مخلوط می کند. کنسول مرکزی میزبان یک دکمه تعویض چرخشی و همچنین یک انتخابگر حالت درایو و سایر عملکردهای خودرو است. انواع مکان های ذخیره سازی توله سگ و گلدان های نگهدارنده نیز کنسول را پر می کنند. در حالی که تا زمانی که سوار یک اتاق نشویم نمی توانیم در مورد چگونگی راحت بودن کابین اظهارنظر کنیم ، فاصله دو محور سورنتو در مقایسه با مدل قبلی خود 1.4 اینچ کشیده شده است و کیا گفت که طول اضافی و سیستم عامل جدید فضای داخلی را افزایش می دهد.
اطلاعات و سرگرمی و اتصال
با ویژگی های سرگرمی و ارتباطات در خط مقدم فناوری جدید خودرو ، انتظار داریم سورنتو از مطلوب ترین مطالب پشتیبانی کند. صفحه نمایش لمسی 10.3 اینچی آن قبلاً در سایر محصولات کیا استفاده شده است و شامل apple carplay ، android auto و نقطه اتصال wi-fi است. درگاه های شارژ حتی در صندلی عقب نیز نباید کمبود داشته باشند و به احتمال زیاد یک پد شارژ بی سیم در فهرست قرار دارد. ما همچنین انتظار داریم که sorento سیستم صوتی به روز شده harman / kardon را برای کسانی که تجربه صوتی مجلل را ترجیح می دهند ، ارائه دهد.
ویژگی های ایمنی و کمک راننده
سورنتو 2021 توسط اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی (nhtsa) یا موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (iihs) مورد آزمایش قرار نگرفته است. گرچه کیا فاش نکرده است که چه فناوری کمکی راننده در سورنتو استاندارد و اختیاری خواهد بود ، اما ما انتظار داریم که این ردپای سایر suv های خود مانند تلوراید را دنبال کند. این بدان معناست که ترمز اضطراری خودکار ، نظارت بر نقاط کور و کمک به حفظ خط باید در هر مدل وجود داشته باشد.

اولین نفر باشید!!!