معرفی ویدیویی خودرو فولکس واگن اطلس 2021

389 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

935هزار بازدید

خودرو فولکس واگن اطلس 2021 همان پایه های مدل موفقیت آمیز خروجی را حفظ می کند و ضربه گیرهای جلو و عقب تهاجمی تر می افزاید. با آینه کاری شیک جلوی atlas cross sport ، یک مشبک پر رنگ و پر تحرک از سه نوار به درون امضای چراغ جلو امتداد می یابد و جلوه ای پیشرفته تر به وجود می آورد ، در حالی که چراغهای جدید و طراحی چراغهای روشنایی دارای نورپردازی تمام عیار led ، از جمله پرتوهای کم، پرتوهای بالا ، نشانگرهای چرخشی هستند. چراغ های در حال اجرا در روز (drls) و چراغ های روشنایی. مدلهای sel و sel premium با چراغهای استاندارد 900 لامپ led با سیستم نورپردازی جلوی volkswagen (afs) اضافه می کنند. چراغهای جلو اتوماتیک و برف پاک کن شیشه جلو اتومبیل حسگر باران هستند.
طراحی شده از معماری برنده جوایز volkswagen modular transverse matrix (mqb) ، اطلس جدید 2021 بزرگتر از هر وسیله نقلیه دیگر در نمونه کارها volkswagen است ، با نشستن 200.7 اینچ طول ، 78.4 اینچ عرض و 70.1 اینچ ارتفاع. گرچه ارتفاع کلی آن برابر با اطلس 2020 باقی مانده است ، اما به لطف ضربه گیرهای جلو و عقب مجدداً اطلس تازه شده 2.4 اینچ بیشتر از گذشته است. علیرغم اندازه آن ، اطلس هنوز ضریب پایین کشیدن 0.34 را نشان می دهد.
در بالای سر ، ریل های سقفی استاندارد هستند - رنگ مشکی روی سطح های تزئینی ، و نقره در مدل های sel و sel premium. یک روکش بزرگ پانورامای پانوراما ، با اندازه گیری حدود 4.5 فوت در 3 فوت ، با سیستم شیشه ای دو جداره و آفتاب برقی ، در مدل های w w / technology و استاندارد و در مدل های sel و sel premium در دسترس است.
در پشت ، یک نوار کروم "اطلس" در بالای سپر عقب تازه حک شده قرار دارد. یک درب قدرت در atlas se استاندارد است ، در حالی که se w / technology و تریم های بالاتر ویژگی easy open را اضافه می کنند. easy open در رابطه با دسترسی بدون کلید kessy® کار می کند تا هنگامی که کلید در محدوده است ، با یک ضربه پا در زیر سپر عقب باز کردن درب را امکان پذیر کنید.
لباس های اسپرت r-line نشان نشان r-line را اضافه می کنند. برجسته های منحصر به فرد جلو و عقب - همچنین برای سال 2021 مجدداً مستقر شده اند - که شامل ورودی های شیک هوا در قسمت جلویی و یک دیفیوزر در رنگ مشکی براق در قسمت عقب و همچنین دامن های جانبی است که بر مشخصات برتر این اطلس تأکید دارد.
در مدل های s و se از چرخ های آلیاژی آلومینیومی 18 اینچی استاندارد پیچیده شده در لاستیک های تمام فصل 245/60 استفاده شده است ، در حالی که مدل se w / technology و مدل های بالاتر دارای چرخ های آلیاژی 20 اینچی و لاستیک های تمام فصل 255/50 هستند. مجهز به تریم r-line اختیاری ، مدل های se w / technology دارای چرخ های منحصر به فرد از آلیاژ 20 اینچی هستند. تریم های sel r-line و sel premium r-line از چرخ های آلیاژی 21 اینچی و لاستیک های تمام فصل 265/45 دریافت می کنند. تمام مدل های اطلس دارای 8.0 اینچ زاویه ترخیص زمین و زاویه خروج 20.4 و 22.3 درجه (جلو / عقب) هستند.
طراحی داخلی اطلس فولکس واگن کلاسیک است - تمیز و کاربردی ، با احساس عالی. کنترل های راننده برای ارگونومی مطلوب و قابلیت استفاده قرار گرفته اند و نمایشگرهای ساده و محور راننده محور باعث افزایش درگیری در پشت چرخ می شوند. موقعیت صندلی ، ارتفاع شیفت و فاصله بین پدال ها همگی برای حداکثر راحتی راننده طراحی شده اند. مدل 2021 با داشتن بخیه کنتراست موجود روی سطوح و در و درب و همچنین فرمان طراحی مجدد ، محیطی با کیفیت بالا را ارائه می دهد که قیمت شروع قابل دستیابی آن را باور دارد. نورپردازی محیطی ، استاندارد در atlas sel premium ، این شخصیت برجسته را برجسته تر می کند.

...

اولین نفر باشید!!!