آشنایی با خودرو فولکس واگن تایگان 2021

418 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

936هزار بازدید

کراس اوور پر طرفدار vw به روزرسانی یک ظاهر طراحی شده ای را که شایسته آن است با بارهای فناوری جدید بدست می آورد.
خودرو فولکس واگن تایگان در سال مدل 2022 مدل جدید و زیبایی داخلی را به تیگوآن تقدیم می کند.این مدل مشبک با چراغهای سر led استاندارد تنظیم مجدد شده است و یک کابین کاملاً دیجیتالی در سطح صفحه استاندارد است.
ایالات متحده مشتریان نسخه چرخ دنده بلند را دریافت می کنند ، و آنها در پاییز سال 2021 با تخمین زده شده قیمت اولیه در حدود 25000 دلار وارد می شوند.
volkswagen tiguan 2020 به تازگی مدال نقره خود را در نبرد متقاطع شش جانبه جمع و جور ما به دست آورد ، بسیاری از ویراستاران car و driver را از بازیگر بودن و تعجب آور بودن آنها از دریچه داغ gti شگفت زده کرد. کراس اوور محبوب جمع و جور vw با طراحی جدید جذاب و جذاب برای مدل مدل 2022 و بارهای از فناوری جدید و استاندارد موجود ، همچنان تحت تأثیر قرار می دهد.
جذاب ترین مدل tiguan مدل sel r-line است که ما yanks به جای مدل r جذاب تر که در اروپا وجود دارد بدست می آوریم ، اما ما سعی خواهیم کرد که فراموش کنیم. r-line چرخ های 20 اینچی ، 19 اینچی را بر روی مدل se r-line اضافه می کند و به همه نوع ضربه گیر خاص r-line و لهجه های سیاه می بخشد. تمام 2022 tiguans از چهره ای کاملاً باز طراحی شده با مشبک براق ، سدهای هوایی پایین تر بزرگتر استفاده می کنند که به شما کمک می کند تا حتی بیشتر از mk 8 gti جدید و چراغهای جلوی led استاندارد تیز یادآوری کند. ما قطعاً ترجیح می دهیم این نگاه جدید نسبت به مدل جلوی مدل 2020 تا حدودی مربع باشد. بقیه نسبت های تیگ شبیه به مدل قبلی است و در قسمت پشت ، نشان "tiguan" در زیر لوگوی فولکس واگن قرار دارد.
کابین راننده دیجیتالی استاندارد در مدل 2022 tiguan است و بار دیگر مانند golf gti جدید ، یک فرمان دیجیتالی با دکمه های حساس به لمس دارد. صندلی های گرم شده استاندارد هستند و دمای آنها به همراه کنترل آب و هوا از طریق کشویی لمسی تنظیم می شود. tiguans جدید به سیستم infotainment mib3 vw با صفحه لمسی استاندارد 8.0 اینچی مجهز خواهند شد ، هرچند که صفحه نمایش 10.3 اینچی در سطح تریم بالاتر دارای استاندارد است. علاوه بر این ، یک سیستم نورپردازی با رنگ 15 رنگی در تمام تریم ها استاندارد است ، همانطور که یک سیستم صوتی fender است. سیستم سفر جدید assist vw هم اکنون در تیگوان موجود است و می تواند با استفاده از کنترل تردد ترافیکی و کمک به نگهداری خط ، وسیله نقلیه با سرعت 130 مایل در ساعت را به عهده بگیرد ، که هر دو در بسته اختیاری کمک راننده گنجانده شده اند.
مانند tiguan فعلی ، 2022 از یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ بهره می برد که 184 اسب بخار قدرت و 221 اسب بخار گشتاور تولید می کند و با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت می شود. در حین تست car و driver ، مدل 2020 در 8.3 ثانیه با سرعت 60 مایل در ساعت راه اندازی شد و آن را در آهسته تر از رقبای خود قرار داد ، toyota rav4 (8.2 ثانیه) ، مزدا cx-5 (7.9 ثانیه) و هوندا cr-v ( 7.6 ثانیه). سیستم توقف / شروع استاندارد است ، و ما همچنین در طول آزمایش سوخت اقتصاد بزرگراه 250 مایل ما 22 مگابایت را مشاهده کردیم.
ایالات متحده مشتریان نسخه چرخ دنده بلند مدل 2022 volkswagen tiguan را دریافت می کنند ، که vw می گوید در پاییز سال 2021 وارد نمایندگی های فروش خواهد شد. سال مدل فعلی 2020 به عنوان مدل 2021 ادامه خواهد یافت. پیش بینی می شود قیمت مدل تجدید شده 2022 tiguan در حدود 25،000 دلار برای مدل s شروع شود و برای مدل جذاب sel r-line در حدود 34000 دلار باشد.

...

اولین نفر باشید!!!