تصاویری از تست رانندگی خودرو پورشه کاررا 911

409 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

947هزار بازدید

در خودرو پورشه کاررا 911 انتقال دستی 7 سرعته اکنون می تواند برای همه مدل های 911 carrera s و 4s به عنوان گزینه ای جایگزین برای انتقال استاندارد 8 سرعته pdk بدون هزینه اضافی در بازارهای اروپایی و مرتبط سفارش داده شود. گیربکس دستی با پکیج sport chrono ترکیب شده است و بنابراین بیش از همه برای رانندگان اسپرت که از رانندگی بیشتر لذت بردن از تغییر دنده خود را دارند ، جذاب خواهد بود. همچنین به عنوان بخشی از تغییر مدل سال ، اکنون میزبان گزینه های جدید تجهیزات برای سری 911 carrera که قبلاً برای اتومبیل اسپرت در دسترس نبودند ، ارائه می شود. این موارد شامل porsche innodrive است که از قبل با panamera و cayenne آشنا است ، و همچنین یک عملکرد هوشمند smartlift برای محور جلو است.
گیربکس دستی با هفت دنده برای 911 carrera s و 4s همیشه با بسته sport sport chrono همراه است. همچنین شامل porsche torque vectoring (ptv) با توزیع گشتاور متغیر درایو با مداخلات ترمز کنترل شده بر روی چرخ های عقب و قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی با عملکرد قفل نامتقارن است. این مجموعه کلی بیش از همه برای رانندگان با جاه طلبی های ورزشی جذاب خواهد بود ، که از شاخص جدید دمای تایر نیز قدردانی می کنند. این عملکرد اضافی در پکیج sport chrono با 911 turbo s. معرفی شده است. نشانگر دمای تایر با نشانگر فشار تایر ترکیب شده است. در دمای لاستیک کم ، میله های آبی نسبت به کاهش فشار جاده هشدار می دهند. با گرم شدن لاستیک ، رنگ نشانگر به رنگ آبی-سفید تغییر می یابد و پس از رسیدن دمای کار و رسیدن به حداکثر گرفتن فشار ، رنگ آن تغییر می کند. سیستم غیرفعال می شود و هنگام نصب لاستیک های زمستانی ، میله ها پنهان می شوند.
در ترکیب با گیربکس دستی ، بسته sport chrono نیز عملکردی برای بازیابی اتوماتیک ارائه می دهد. در هنگام تغییر سرعت راننده ، این عملکرد بطور خودکار دریچه گاز را باز می کند تا سرعت موتور افزایش یابد و آن را با سرعت بالاتر در گیربکس پایین برای پایین آمدن صاف تطبیق دهد ، از این طریق از اثرات تغییر بار جلوگیری می کند. این بسته همچنین شامل سایر عناصر اسپرت از قبیل مونتاژ موتور پویا ، حالت psm sport ، سوئیچ مود بر روی فرمان با حالت های معمولی ، اسپرت ، اسپرت پلاس ، مرطوب و انفرادی (برای یک مجموعه شخصی) و همچنین توقف ساعت و برنامه دقیق porsche track.
911 carrera s با گیربکس دستی از صفر به 100 کیلومتر در ساعت در 4.2 ثانیه شتاب می یابد و به حداکثر سرعت 308 کیلومتر در ساعت می رسد. وزن شکاف din 911 carrera s coupé با گیربکس دستی 1480 کیلوگرم است - که 35 کیلوگرم کمتر از نسخه با pdk است.

اولین نفر باشید!!!