معرفی ویدیویی خودرو لاکچری آئودی q2 مدل 2021

906 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

947هزار بازدید

خودرو آئودی q2 یک suv قوی برای استفاده روزمره و اوقات فراغت است که شخصیت آن در خط بدن آن منعکس می شود.
طراحان اکنون نقوش چند ضلعی را که از قبل مشخصه خط جلو و شانه بود ، در انتهای عقب نیز به کار برده اند. سپر دارای یک درج پخش کننده یکپارچه با چند ضلعی های بزرگ پنج طرفه است. جلو نیز اصلاح شده است ، و سطوح زیر چراغ های جلو به شکل چشمگیرتر ظاهر می شوند. singleframe هشت ضلعی کمی پایین تر است و باعث می شود قسمت جلویی آن پهن تر باشد. درج آن نیز نقش چند ضلعی را تفسیر می کند. خطوط تجهیزات پیشرفته و خط s دارای شکاف های باریکی بین مشبک رادیاتور و کاپوت هستند که یادآور آئودی اسپرت کواترو ، نماد این برند است. ورودی های هوای ضمنی بزرگ نیز به ویژه در خط s حتی بیشتر رسا به نظر می رسند.
فضای داخلی آئودی q2 5 مسافر را در خود جای داده است. طراحی داخلی زبان طراحی بیرونی آنها را تکرار می کند. دریچه های هوا و دکمه اهرم دنده یا اهرم انتخاب s tronic ظاهر جدیدی دارند. مشتریان q2 می توانند به جای نسخه اصلی ، خط داخلی s را سفارش دهند و هر دو نسخه داخلی را می توان آزادانه با سه نوع خارجی ترکیب کرد. با بسته اختیاری نور محیطی به علاوه ، نوار تر و تمیز روی صفحه ابزار و لنت های زانو در کنسول مرکزی دارای نور پس زمینه ظریف است.
آئودی q2 با یک موتور بنزینی قدرتمند در بازار آلمان عرضه می شود: 1.5 tfsi خروجی 150 اسب بخار (110 کیلووات) دارد و 250 نیوتن متر (184.4 پوند فوت) گشتاور تولید می کند. در چرخه nedc ، موتور 4 سیلندر تصفیه شده فقط 5.4-5.1 لیتر سوخت در هر 100 کیلومتر (43.6-46.1 میلی آمپر میلی لیتر) مصرف می کند ، که مربوط به انتشار co2 از 124 تا 116 گرم co2 در هر کیلومتر (199.6-1186.7 گرم در مایل) است. ) در بارهای کم و دور موتور ، سیستم کارایی آن ، سیلندر درخواستی (cod) ، سیلندر دوم و سوم را به طور موقت غیرفعال می کند.
دو موتور قبل از پایان سال اضافه خواهد شد. همه موتورها با استاندارد جدید انتشار یورو 6 ap مطابقت دارند و فناوری دوز دوتایی موتورهای دیزلی میزان انتشار nox را به حداقل می رساند. دو مبدل کاتالیزوری scr در اینجا با هم کار می کنند: یکی درست در پشت موتور قرار دارد و دیگری در کف خودرو نصب شده است. آنها شرایط عملیاتی مختلفی را پوشش می دهند و تأثیرات یکدیگر را تکمیل می کنند.
q2 با موتور 1.5 tfsi به صورت استاندارد با گیربکس شش سرعته دستی از خط مونتاژ خارج می شود و s tronic هفت سرعته به عنوان گزینه در دسترس است. چهار چرخ متحرک quattro برای برخی نسخه های موتور موجود است. کلاچ چند صفحه ای آن که در صورت لزوم بخشی یا کل گشتاور موتور را به چرخ های عقب منتقل می کند ، به نسل جدید تعلق دارد. این در حالی است که به لطف جزئیات مختلف مانند یاتاقان ها و روغن ، نسبت به موتور قبلی خود حدود یک کیلوگرم (2.2 پوند) سبک تر است.
پیش فروش آئودی q2 2021 در بازار اروپا از سپتامبر سال 2020 آغاز می شود. در آلمان قیمت ها تقریباً از حدود شروع می شود. 25000 یورو با موتور 1.5 tfsi با 150 اسب بخار ، قیمت q2 از 27196،64 یورو آغاز می شود. راه اندازی بازار با مدل ویژه "نسخه یک" با تجهیزات منحصر به فرد همراه خواهد بود. این رنگ به رنگ سبز سیب یا خاکستری پیکان است ، با یک سپر خط s با رنگ متضاد خاکستری و یک اسپویلر لبه سقف بزرگ که لهجه ها را اضافه می کند. پیوست هایی مانند کلاهک آینه و حلقه های آئودی به رنگ سیاه رنگ شده اند. چراغ های جلو ماتریکس led ، چرخ های 19 اینچی از آئودی اسپرت و سیستم تعلیق اسپرت جلوه بیشتری را جلوه می دهد.

اولین نفر باشید!!!