نقد و بررسی خودرو جدید پورشه پانامرا 2021

472 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

949هزار بازدید

خودرو پورشه پانامرا 2021 یک ماشین اسپرت واقعی ، سالن انحصاری و پیشگام هیبریدی است. ویژگی های اصلی نسل دوم که از سال 2016 در بازار وجود دارد ، اکنون حتی بیشتر نیز افزایش می یابد.
پورشه پانامرا جدید اکنون طیف وسیع تری را نیز پوشش می دهد. این عملکرد یک ماشین اسپرت را با راحتی یک سالن اختصاصی ترکیب می کند. سازنده اتومبیل های اسپرت با داشتن 630 اسب بخار قدرت (463 کیلووات) panamera turbo s با موفقیت از ادعای خود در زمینه عملکرد بهتر در کلاس پشتیبانی می کند. مدل جدید سطح بالا با اختلاف زیاد ارقام عملکردی قبلی panamera turbo را بهتر می کند. پورشه همچنین به استراتژی e-performance خود ادامه می دهد. panamera 4s e-hybrid علاوه بر موارد جدیدی به مجموعه هیبریدهای پلاگین ارائه می شود که سیستم درایو کاملاً جدیدی با خروجی سیستم 560 اسب بخار (412 کیلووات) را ارائه می دهد. در مقایسه با مدلهای هیبریدی قبلی ، دامنه تمام الکتریکی تا 30٪ افزایش یافته است. راحتی و ورزش هر دو از اجزای پیشرفته شاسی و سیستم های کنترل در ترکیب با کنترل فرمان و لاستیک های نسل جدید بهره مند می شوند.
پانامرا توربو s با توان خروجی 630 اسب بخار (463 کیلووات) و گشتاور 820 نیوتن متر ، قدرت 80 اسب بخار (59 کیلووات) قدرت و 50 نیوتن متر گشتاور بیشتر از پرچمدار قبلی توربو با موتور احتراق را ارائه می دهد. این تأثیر بسیار خوبی بر عملکرد رانندگی دارد: در حالت sport plus ، مدل turbo s فقط در 3.1 ثانیه از 0 - 100 کیلومتر در ساعت شتاب می گیرد. پیشرفته 4.0 لیتری v8 biturbo v8 که در ویساچ ساخته و در zuffenhausen ساخته شده است ، به طور گسترده تعمیرات اساسی انجام شده است تا ماشین بتواند حداکثر سرعت 315 کیلومتر در ساعت را بدست آورد.

اولین نفر باشید!!!