معرفی ویدیویی خودرو بنتلی بنتایگا مدل 2021

367 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

947هزار بازدید

خودرو بنتلی بنتایگا جدید 2021 را فاش کرد - suv لوکس و اولین اتومبیل که تحت برنامه تجاری بنتلی beyond100 راه اندازی شد.
بنتایگا با بیش از 20،000 بنتایگاز از زمان رونق اتومبیل دستگیر شده است - بیش از سایر رقبای خود - قرار است تا به امروز یک داستان موفقیت آمیز باورنکردنی را بسازد.
یک طراحی بیرونی جدید ، طراحی بنتلی را طراحی می کند که اکنون در کل مدل مدل رایج است ، و به بنتلی تازه ترین و مدرن ترین خانواده محصول هر شرکت اتومبیل لوکس را اعطا می کند. با معرفی جدیدترین فن آوری پردازنده و کابین شفاف تر ، مدل جدید به طور قابل توجهی در داخل و خارج تجدید نظر می شود.
جدید بنتایگا از موتور بنزینی v8 توربوشارژ v8 با موتور 4.0 لیتری 32 لیتری 32 سوپاپ بنتلی بهره می برد که ترکیبی از انرژی عظیم با اقتصاد چشمگیر سوخت است. مجهز به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ، v8 عملکرد فوق پیشرانه ای را ارائه می دهد ، 542 اسب بخار قدرت و 568 اسب بخار گشتاور (770 نیوتن متر) گشتاور را تولید می کند ، در نتیجه حداکثر سرعت 180 مایل در ساعت (290 کیلومتر در ساعت) و 0-60 مایل در ساعت در 4.4 ثانیه (100 کیلومتر در ساعت در 4.5 ثانیه).
عملکرد پیشرو کلاس bentayga v8 جدید با 397 مایل (639 کیلومتر) با انتشار co2 302 گرم در کیلومتر تکمیل می شود. این راندمان تصفیه شده (21.2 mpg / 13.3 l / 100 کیلومتر با هم ترکیب شده) تا حدودی به دلیل توانایی موتور در فعال کردن چهار از هشت سیلندر خود در شرایط مناسب ، بدون ایجاد خطر درایو است.
bentley dynamic ride - اولین فناوری کنترل فعال چرخشی الکتریکی در جهان - با افزایش مسیر 20 میلیمتری در عقب ، در بنتایگا جدید افزایش یافته است ، تلاش فرمان را کاهش می دهد و خطی بودن پاسخ را بهبود می بخشد. bentley dynamic ride هنگام حرکت در گوشه و کنار ، بلافاصله با نیروهای نورد جانبی خنثی می شود و حداکثر تماس تایر را برای ارائه ثبات ، راحتی و کاربری کابین پیشرو در کلاس تضمین می کند.
new bentayga گسترده ترین طیف وسیعی از تنظیمات درایو داخل و خارج از جاده را برای هر نوع حسن نیت ارائه دهنده حالت dynamics drive bentley و مشخصات all-terrain اختیاری ارائه می دهد. حداکثر هشت حالت - چهار در و چهار خارج از جاده - در دسترس هستند که به رانندگان امکان می دهد تنظیم دقیق و پویایی مناسبی را برای هر سطح یا وضعیت جاده در نوبت شماره گیری انتخاب کنند
بعداً ، بنتایگا جدید به عنوان یک هیبرید کارآمد ، اولین هیبرید پلاگین واقعی بخش لوکس ارائه می شود. از مزایای معرفی آن در مدل نسل قبلی ، hybrid کارآمدترین مدل بنتلی تا کنون خواهد بود و اولین قدم این شرکت در جهت برق رسانی است.
همچنین یک مدل speed ​​متمرکز بر عملکرد ، با یک ظاهر طراحی حتی هدفمندتر نیز وجود خواهد داشت. سرعت اوج دامنه بنتایگا است و از موتور مشهور 6.0 لیتری w12 tsi بنتلی بهره می برد.

اولین نفر باشید!!!