بررسی خودرو ایسوزو دو کابین d max 2021

2٬463 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

947هزار بازدید

خودرو ایسوزو دو کابین d max 2021 - که شهرت خود را با رویکرد بدون حاشیه و طراحی کشاورزی ایجاد کرد - دچار تحولی شده است که از زمان شروع آشنایی شین وارن با لیز هرلی دیده نشده است. از knockabout تا عصر جدید ، ساده تا پیشرفته.
اولین ایسوزو d-max کاملاً جدید در تقریباً یک دهه گذشته از یک انتخاب بدون مزخرف به یکی از پیشرفته ترین اقشار در کلاس خود تبدیل شده است.
مشخص نیست که fanbase پرشور isuzu از این ظاهر زیبا و جدید و همه فن آوری های فانتزی چه چیزی ایجاد خواهد کرد ، اما آنها برای تهیه هزینه جدید نیاز به اضافه کاری دارند.
قیمت ها بین 2000 تا 8100 دلار افزایش یافته است - که باعث می شود isuzu d-max 2021 از انتهای مقرون به صرفه بازار یوت بالا برود ، تا در وسط نقاط قیمت پرفروش ترین تویوتا هایلوکس و فورد رنجر قرار بگیرد. <
ما در جدول های پایین این داستان ، جزئیات اصلی قیمت و مشخصات - و نحوه مقایسه ایسوزو d-max جدید با toyota hilux و ford ranger - را شرح داده ایم.
در همین حال ، نکات مهم برجسته در اینجا وجود دارد - و آنچه شما باید در صورت خرید یک شهریه جدید بدانید ، باید بدانید.
این مطمئناً یک بازار خریدار است ، به زودی ایزوزو d-max جدید به دنبال toyota hilux به روز شده (تغییر چهره و تغییرات فنی) ، ford ranger به روز شده (اکنون با دسترسی از راه دور به تلفن های هوشمند و چراغ های جلوی پیشرفته) و mazda bt-50 جدید دنبال می شود. (دوقلوی جدید ایسوزو در زیر پوست).
چیزی که ما تاکنون می دانیم: پس از لحظه لحیم کاری در برابر رقبای جدیدتر و مجهزتر ، 2021 isuzu d-max هنگامی که از 1 سپتامبر وارد سالن های نمایشگاه می شود ، کلاس ute را رهبری می کند - حداقل روی کاغذ.
شاید آشنا به نظر برسد ، اما isuzu d-max 2021 از ابتدا جدید است ، اولین تغییر کامل مدل از سال 2012 است.
این یک شاسی کاملاً جدید و مستحکم تر ، بدنه کاملاً جدید و گسترده تر ، فضای داخلی با فناوری پیشرفته تر - و یک موتور توربو دیزل جدید و قدرتمندتر دارد ، حتی اگر ظرفیت 3.0 لیتری آن مانند گذشته باشد.
علاوه بر مجموعه کامل فناوری پیشرفته ایمنی و آسایش موجوداتی مانند بی سیم apple carplay ، سرانجام d-max برای اولین بار دارای سخت افزار چهار چرخ محرک سنگین است تا حتی از مسیر شکست خورده فاصله بیشتری بگیرد.
سفر برای ایسوزو دی مکس 2021 شش سال پیش آغاز شد. از آن زمان تاکنون بیش از 360 نمونه اولیه بیش از 4 میلیون کیلومتر آزمایش دوام داشته اند
اگرچه استرالیا دومین بازار بزرگ در جهان برای ایسوزو d-max است ، این شرکت می گوید مدل جدید بیشتر از استرالیا برای استرالیا ساخته شده است و همچنان از تایلند به ما می آید ، جایی که فروش آن بالاتر از toyota hilux است. <
حتی اگر d-max جدید بزرگتر از قبل باشد ، این مدل به گونه ای طراحی شده است که تا حد ممکن کارآمدتر از هوا عبور کند.
بدنه از نظر آیرودینامیکی در همان تأسیسات ژاپن برای طراحی قطارهای گلوله ای مورد آزمایش قرار گرفت
فاصله بین دو محور و ردپای وسیع تری از مدل جدید نسبت به قبل است ، اما از سپر به سپر کوتاه تر است - و دایره چرخش محکم تری برابر با 12.5 متر دارد (در مقایسه با 12.6 یا 12.7 برای بیشتر رقبا) ، تا مدیریت روزانه راحت تر باشد خرد کردن. <
یک سیستم فرمان برقی جایگزین تنظیمات قبلی هیدرولیک شده است ، بنابراین رانندگان برای چرخاندن فرمان به سختی انگشت خود را بلند می کنند.
این بهبود در مانور سرعت پایین نماد بسیاری از تغییرات ایجاد شده در 2021 ایسوزو دی مکس است که نشان دهنده استفاده در حال پیشرفت این وسایل نقلیه است.
البته هنوز از utes به عنوان اسب کار استفاده می شود ، اما به طور فزاینده ای به عنوان اتومبیل خانوادگی و ماشین های فرار آخر هفته مورد استفاده قرار می گیرد. تعداد فزاینده ای از خریداران با اتومبیل هایی مانند suv برخورد می کنند و انتظار همان سطح آسایش و امنیت موجودات را دارند.

اولین نفر باشید!!!