معرفی و بررسی خودرو آفرود نیسان پاترول 2020

1٬062 نمایش 3 سال قبل
نقد و بررسی خودرو

نقد و بررسی خودرو

949هزار بازدید

نیسان امروز از خودرو نیسان پاترول 2020 رونمایی کرد ، با پیشرفتهایی که سطح بالاتری از پختگی ، راحتی ، ایمنی و اتصال را حتی بیشتر به مشتریان ارائه می دهد.
ویژگی های جدید patrol دارای طراحی جدید ، ویژگی های لوکس پیشرفته و جدیدترین فناوریهای پیشرفته تحرک هوشمند نیسان است. در همین زمان ، نیسان گشت جدید قابلیت های استثنایی داخل و خارج از جاده "برو به هر مکانی" و قدرت پیشرو کلاس را حفظ می کند.
nissan patrol نمادی از میراث suv نیسان است که مورد علاقه نسل های مشتریان وفاداری است که از زمان اولین بار در سال 1951 حدود 1.9 میلیون * خریداری کرده اند. به خاطر دوام ، قابلیت اطمینان ، طراحی برتر ، ایمنی ، ویژگی های راحتی و عملکرد بی نظیر همه جانبه آن شناخته شده است. ، گشت همچنان پرچمدار خط گسترده 4x4 نیسان است. نیسان پاترول در طی سالیان متمادی ، از چرخ های مختلف برای حل و فصل کردن بیشترین شرایط رانندگی روی کره زمین ، بیش از کسب شهرت خود را کسب کرده است. گشت می تواند همان سطح برجسته مسافرت راحتی را در بزرگراه دبی و یا مذاکره در زمین کوهستانی را فراهم کند.
پاترول با داشتن عملکرد عالی رانندگی ، موتورهای کلاس در کلاس و کنترل پیشرفته حرکت بدنه هیدرولیک خود را به عنوان یکی از وسایل نقلیه توانمند اطراف ، مستقر کرده است. با توجه به این امر ، به عنوان نقطه شروع برای گشت جدید 2020 ، نیسان تمام جنبه های وسیله نقلیه را در اختیار داشت که از قبل راحتی ، ایمنی و اطمینان بالایی را در اختیار رانندگان قرار می داد - و آن را حتی بهتر کرد.
تغییرات طراحی امضا برای پاترول جدید شامل مشبک حرکتی v نیسان است که به روشی جدید برای suv تعبیر شده است. همراه با چراغهای led جدید چراغ بومرنگ ، مشبک طراحی مجدد ، جلو و زاویه ای قدرتمند گشت را برجسته می کند. <
در عقب ، چراغهای جدید پاترول شکل بومرنگ را نیز ورزشی می کند. آنها به طور یکپارچه با یک صفحه بزرگ کروم و نشانگرهای چرخش عقب پیوسته ، که برای اولین بار در یک خودروی نیسان به آن اضافه شده اند ، یکپارچه شده اند.
در داخل ، یک کنسول مرکز جدید دارای نمایشگرهای دوگانه با apple carplay و android auto ** است. این امر به شما اطمینان می دهد که مشتریان همیشه متصل هستند و می توانند از تلفن های هوشمند خود نهایت استفاده را ببرند.
صندلی های چرمی دوخته شده با الماس جدید که دارای بالشتک اضافه شده است ، همانند فرمان جدید بخیه شده ، زیبایی مجلل را به شما ارائه می دهد. کنترل آب و هوا و پشتیبانی کمر به طور اختیاری برای صندلی های جلو امکان پذیر است
کاهش قابل توجه در سر و صدا و لرزش منجر به یک کابین ساکت تر و دلپذیر می شود. سیستمهای بهبود سرمایش و پخش جریان هوا منجر به سرمایش سریع تر و ایده آل در آب و هوای گرم می شود.
نیسان گشت جدید همچنین از مجموعه گسترده ای از فناوری های پیشرفته ایمنی و امنیتی است. علاوه بر فناوری های تحرک هوشمند نیسان که قبلاً در دسترس است ، گشت جدید مجهز به ترمز اضطراری هوشمند با تشخیص عابر پیاده و سیستم هشدار برخورد هوشمند به جلو است.
قدرت تمام گشت patrol توسط قویترین موتورهای v6 و v8 در این بخش تأمین می شود. پایه 4.0 لیتری v6 275 اسب بخار قدرت و 394 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. پیشرانه 5.6 لیتری v8 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
سیستم all-mode 4x4 به حالت های سوئیچ درایور اجازه می دهد تا شرایط مختلف درون و خارج از جاده را کنترل کنند. کنترل حرکت حرکتی بدنه هیدرولیک ، که در مدل های v8 موجود است ، به لطف بهبود سیستم تعلیق و کاهش لرزش ، راحتی راحت تری را تجربه می کند.
نیسان پاترول جدید از ماه جاری در خاورمیانه به فروش می رسد.

اولین نفر باشید!!!